לאן טסים – הדרך שלך ליעד

ירושלים של ים (ומזגן) – ביקור באקווריום ישראל

מה הדבר הראשון שעולה לראש, כאשר חושבים על ירושלים? ים, דגים וכרישים?! יכול להיות שמעכשיו כן… כי באקווריום ישראל, הממוקם ליד גן החיות התנכ"י בשכונת מלחה בירושלים, תוכלו להכיר מקרוב את יצורי הים של ישראל.

בעיר שהקשר שלה לים הוא ראשי התיבות שלה, ביקור באקווריום ישראל יציג בפניכם פנינה מרעננת וממוזגת, הכוללת תצוגות של דגי הים התיכון, ים סוף וכמובן, הכינרת. התצוגות המרשימות כוללות שפע של דגים, כרישים, מדוזות, תמנונים, סוסי ים ועוד יצורי ים צבעוניים, קטנטנים לצד ענקיים. המקום מיועד לכל המשפחה, בדגש על ילדים. ניתן לזחול מתחת לאקווריום ולצפות בדגים דרך צינורות שקופים בתוך מיכלי התצוגה ולפגוש מקרוב את בעלי החיים שפחות תרצו לפגוש מקרוב בצלילה בים. ניתן להסתובב חופשי ובאופן עצמאי בתצוגה, אך כמובן שעדיף להצטרף לקבוצה מודרכת (כי מה אתם בעצם מבינים בדגים??). בתקופת הקורונה, יש להיכנס מראש לאתר אקווריום ישראל ולהזמין כרטיסים מראש. 

יתרון נוסף הוא המזגן המצויין באקווריום ישראל, בכל רחבי התצוגה. לכן מומלץ להתחיל את הסיור בגן החיות הסמוך ולעבור לאקווריום בשעות החמות יותר. 

ביקור באקווריום ישראל בירושלים

גן החיות – הריאה הירוקה של ירושלים

גן החיות הוא אחד מגני החיות היפים באירופה (למרות שאנחנו לא באירופה), הוא משתלב בצלע ההר של שכונת מלחה ועטוף בצמחייה טבעית של הרי ירושלים. במקום אגם גדול ואין ספור חיות בתצוגות חדשות המדמות היטב את בתי הגידול הטבעיים של החיות ולא תמצאו בו כלובי ברזל. בגן החיות תוכלו לסייר ברכבת ולעלות ולרדת ליד התצוגות הרצויות, כמו-כן ניתן להאכיל לורים (בתשלום נוסף ורק את האוכל שלהם) ולהשקיף אל חיות הספארי מאפריקה, הכי קרוב שיש, בטיילת העץ הארוכה שנבנתה מעליהם. במקום מדריכים שישמחו להסביר על החיות ועל שיקום האוכלוסיה שלהן בעולם. שימו לב שבשל הקורונה, לא כל הפעילויות פתוחות לציבור וצריך להתעדכן. 

טיפ – בנוסף לחנות הארטיקים בכניסה, תמצאו קיוסק גם במרפסת תיבת נוח, בקצה גן החיות. החוויה של לאכול ארטיק ולהשקיף על הנוף המהמם של היערות המקיפים את גן החיות שווה כל רגע. 

כנסו כאן לעוד המלצות לטיול בירושלים >>>

אולי יעניין אותך גם

חדשות התיירות 2.6.22 | טורקיה, מלכת אנגליה וחג השבועות

מערכת האתר

טועמים עולם בירושלים | פסטיבל אוכל בחופש פסח 2022

מערכת האתר

נתיב העשרה וגבול עזה: סיור וירטואלי מרתק

מערכת האתר

השאר תגובה