לאן טסים – הדרך שלך ליעד

חופשה בטוסקנה: התיירות באיטליה חוזרת לשגרה

התיירות באיטליה התחילה לחזור לשגרה עם תיירים המגיעים מרחבי היבשת. חופים, בריכות, בתי מלון, מסעדות וחנויות פתוחות לרווחה, עם מגבלות הריחוק החברתי. אור הדר, מדריכה ישראלית המתגוררת בפירנצה, מדווחת מהשטח וממליצה על יעד מרענן לחופשה הבאה שלכם בטוסקנה

"המצב באיטליה ממש השתפר, אין כאן סימנים לגל שני" כך אומרת אור הדר, מדריכת טיולים בעברית בפירנצה שבטוסקנה. "יש לנו כמות של בין 150 ל 250 מקרים חדשים ביום, אבל מדובר בעיקר במקרים של תושבים שחוזרים לאיטליה ממדינות שמחוץ לאיחוד, כך שלא מדובר בהדבקות שהן בשטח של איטליה".

מעיינות רמפולאנו טרמה טוסקנה

"בינתיים איטליה כבר חזרה לפעול, העסקים פתוחים, התיירות התחדשה, בינתיים ממדינות האיחוד האירופי. חופי ים, בריכות, מוזיאונים מסעדות, בתי מלון וכל המקומות הללו פתוחים, כמובן תחת הנחיות של שמירה על ריחוק חברתי".

מעיינות טרמיים בלב טוסקנה

ואם אתם מתכננים חופשה בטוסקנה, יש לאור המלצה בשבילכם. "אני כרגע נמצאת במעיינות שנקראים 'ראפולנו טרמה' הם נמצאים בטוסקנה, קרוב לארצו, מרחק של שעה וחצי נסיעה מפירנצה. המעיינות האלה קיימים כבר משנת 1850. כשנכנסנו לכאן למתחם, נכנסנו כשהייתה לנו כבר הזמנה מראש. נכנסנו לאתר האינטרנט של המתחם, הזמנו מקום, שילמנו באתר ובחרנו את המושבים. זה בעצם עוזר למתחם להתנהל בצורה חכמה יותר ולסדר את האורחים במקומות שהם מספיק מרווחים. זה שמשלמים מראש באתר, זה בעצם מצמצם את הפעילות של הלקוח מול הפקיד, אין את ההעברה של הכספים. במקומות הפתוחים אין צורך לשים מסיכה, אבל כשעוברים במסדרונות, כדי להגיע נגיד למלתחות, אז כן צריך לשים מסיכות".

מעיינות רמפולאנו טרמה איטליה

"אני מאוד מקווה שבישראל המצב ישתפר, שתוכלו לחזור לכאן כמה שיותר מהר. בינתיים איטליה ואני מחכות לכם כאן."

לחצו כאן לייעוץ ולטיולים מודרכים בעברית בטוסקנה >>>

חושבים על חופשה בטוסקנה? חפשו כאן מלונות:

Booking.com

אולי יעניין אותך גם

"הושע נא" בונציה | כפות התמרים במסורת הנוצרית

ישי שפירא

מה עושים באיטליה | טיול בצפון איטליה עם ילדים

ישי שפירא

חופשות קיץ וחופשות חורף בקלאב מד

אסף אופק

השאר תגובה