לאן טסים – הדרך שלך ליעד

מסכמים שנה מטורפת

לכבוד השנה החדשה הכנו עבורכם סיכום שנה קצר של הכתבות שהפקנו בשנה שעברה. בסיכום תוכלו למצוא כתבות, ראיונות ומדריכים ליעדים חדשים וליעדים מוכרים. השנה שידרגנו את האתר והפכנו אותו למדריך יעדים, בכל דף תוכלו למצוא סרט קצר, כתבה ולינקים שימושיים לאטרקציות באותו היעד. כדאי לכם להיכנס

ממש לפני שנה שלחנו אתכם לפסטיבלים השווים בסוכות, כמובן שאנחנו בחרנו את פסטיבל השוקולד וחזרנו מתוקים יותר.

יצאנו לשטח ושלחנו את ישי שפירא לבדוק עבורנו עיירות נופש בליטא ואת אסף אופק לחבוץ גבינות בקפריסין.

כמעט עלינו על טיסה ישירה לסיישל בהשקה של הקו לישראל, אבל בסוף נשארנו בארץ.

הזמנו לאולפן שלנו מומחים שסיפרו לנו על טיולים באפריקה, דרום קוריאה ושייט בין איי יפן.

בנובמבר טסנו ללונדון ופגשנו את כל העולם בתערוכת WTM. בתערוכה ראיינו את הנציגים של הפיליפינים, טייוואן, אזרבייג'ן, אירלנד, גיאורגיה, מונטנגרו, צפון מקדוניה, צ'כיה, סרביה, רומניה, יוון, קפריסין, ליטא, ריגה, לובליאנה, ומוסקבה. בכל יום שידרנו לכם שידורים חיים מהתערוכה כולל כתבה על הביתן הישראלי המושקע בטירוף.

כיוון שכבר היינו בלונדון, יצאנו לבדוק מקומות חדשים שעוד לא הייתם בהם, וניסינו לעלות על הרכבת בתחנת 9.3/4.

חזרנו לארץ היישר לחופשת חנוכה ובדקנו בשבילכם לאיזה פסטיבל כדאי לקחת את הילדים.

חלקנו יצאו "לבדוק" את גראן מסיף של קלאב מד בצרפת וחזרו עם חיוך שלא ירד חודש.

רגע לפני שסגרו את השמיים שלחנו את ישי שפירא לקצה העולם, לצוקים המדהימים של אירלנד. בדרך הוא עצר שוב בלונדון, למסיבת סילבסטר ברחובות העיר.

בינואר קיבלנו עם "טל תעופה" בברכה, את מטוס "תל אביב" של אתיופיאן איירליינס.

ואז הגיעה תערוכת IMTM בתל אביב, שבה הפקנו סרטונים לישראייר, כולל כדור לדים מגניב וראיינו את הנציגים של: יפן, שבדיה, קטלוניה, ליטא, פיליפינים, רואנדה, פולין, מלטה, אזרבייג'אן וגם דוב פנדה שהצליח להגיע מסין למרות הקורנה.

עם פרוץ הקורונה ניסינו להימלט מהארץ ביאכטה, אבל אסף התחנן לחזור לחוף.

הצטרפנו למחאה של הענף ושידרנו מהשטח לכל מי שלא הגיע לירושלים.

הזמנו מדריכים לאולפן לספר לנו סיפורים אישיים על מקומות מרתקים

ואז החלטנו שצריך שינוי.

שידרגנו את האתר, הוספנו 200 כתבות ומדריכים חדשים למקומות בעולם, בכל דף סרטים, כתבות, טיפים והנחות למקומות החשובים באמת והצלחנו להגיע כמעט ל 100,000 צפיות.

ואז התאהבנו, בישראל!

יצאנו לבדוק את חופי הכנרת, טיפסנו לרמת הגולן, נסענו על סגווי סביב חומות ירושלים, שטנו בקיאק בים המלח וקפאנו במים של נחל שניר.

טיילנו עם קבוצות מארצות הברית ברחבי הארץ, בזום כמובן, והעברנו להם את החוויה הישראלית בלייב.

בשלב מסוים הגעגועים לטרמינל, לדיוטי ולחו"ל גברו, אז התקשרנו לחברים מכל העולם שסיפרו לנו מה שלומם ומה כדאי לראות כשסוף כל סוף נגיע לביקור. דיברנו עם טוקיו, ברצלונה, טוסקנה, בורגס ורומניה

רצינו להגיד תודה לכל מי שעקב אחרינו השנה וברוכים הבאים לכל 100,000 הצופים החדשים. זה הזמן להזמין אתכם להירשם למגזין שלנו "לאן טסים" ולעקוב אחרי הדף שלנו בפייסבוק. אחרת איך תהיו מעודכנים??תודה למדריכים, לסוכנים ולמנהלי הפרסום. אנחנו מבטיחים להמשיך לכתוב, לצלם ולהביא לכם עדכונים, כתבות וטיפים גם בשנה הבאה, הבאה עלינו לטובה.

בתקווה שיפתחו את השמיים ונחזור לשאול לאן טסים, מאחלים לכם שנה טובה, שנה ירוקה, שנוריד את המסכות ונחזור לחייך, שנצא לחופש (ולא רק נכנס לחל"ת) ושנארוז עוד הרבה מזוודות.

תודה שצפיתם בנו השנה, מבטיחים להמשיך לעדכן ולקחת אתכם למקומות חדשים בכל חודש, כי אנחנו כבר ארזנו.