לאן טסים – הדרך שלך ליעד

חוזרים לשוט בים

חוזרים לים: חברת 'סנורמה' שירותי תיירות נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, מחדשת את פעילותה בקיץ הקרוב, תוך שמירה מלאה על הנהלים ומאפשרת גמישות מלאה בשינוי החופשה

'סנורמה' מכריזה על חידוש הפעילות, פותחת את ההרשמה לקרוזים ומשדרגת את התנאים, וזאת לצד יישום שיפורים חדשים לשמירת בריאותם של הנוסעים

מגפת הקורונה הביאה למשבר גדול מאוד בכל המשק ובייחוד בענף התיירות, כאשר תעשיית הקרוזים נפגעה אנושות גם תודעתית, וזאת בשל מקרה "אניית הקורונה" ביפן שצבעה בשחור את הענף. חברות השייט השונות מנסות להתמודד עם המצב ולמצוא פתרונות על מנת להשיב את הנוסעים לים ולהחזיר את האמון בענף.

בתוך כך ובמטרה להתמודד עם המציאות החדשה, חברת 'סנורמה', הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, הכריזה כי החברה ביצעה מספר שינויים במדיניותה; החברה תיישם מגוון שיפורים חדשים במטרה להחזיר את האורחים לים ולהבטיח להם חופשה שקטה תוך שמירה על בריאותם, זאת לצד הבטחה לגמישות מלאה, הנותנת את האופציה לשנות או לבטל את החופשה עד 48 שעות לפני היציאה.

כמו כן, מאמינים בחברה, כי השינויים במדיניות לא יגררו עליית מחירים.

בין המהלכים בהן תנקוט החברה בשלב הראשון:

1. חזרה לפעילות בקיץ הקרוב- כבר בקיץ הקרוב יחל הענף לחזור לפעילות עם קרוזים לאזור הקאריביים וסין, ובשלב מאוחר יותר אירופה.

2.הפלגות "מרווחות"– על מנת למנוע צפיפות על האנייה, החברה תצא להפלגה עם תפוסה  נמוכה מ-100%.

3. סיורי חוף מרווחים– בכל הנוגע לסיור חוף, גם פה, במטרה למנוע צפיפות, החברה תוציא אוטובוסים עם כ- 25 איש במקסימום (באוטובוס יש מקום ל-50 איש), על מנת שלכל נוסע יהיה מושב משלו.

4. בדיקות קורונה לכל אדם על האנייה– כל אדם שיעלה לאנייה יעשה בדיקת קורונה, כאשר תוצאות הבדיקה יהיו מיידיות.

5. תדריכים אלקטרוניים– התהליך הבטחוני השגרתי, שנעשה עד היום לכל נוסעי הקרוז באולם גדול, יהפוך לתדריך אלקטרוני מקדים או בחדר האישי  של הנוסע על צג הטלוויזיה, על מנת למנוע התקהלויות.

כחלק מהמדיניות החדשה, המאפשרת גמישות מלאה בהזמנת החופשות, החברה מעדכנת את מדיניות הביטולים ומאפשרת החזר כספי מלא על ביטול קרוז. החברה מאריכה את מדיניות הביטולים החדשה, ומאפשרת הזמנת שייט עם אפשרות ביטול עד 48 שעות לפני צאת הקרוז, מכל סיבה שהיא, עד אפריל 2022. בנוסף, לאורחים שיחליטו לדחות את ההזמנה הקיימת לשנה הבאה, מובטח שינוי חד פעמי באותו מסלול, קטגורית חדר, מחיר ואותה תקופת יציאה של ההזמנה הנוכחית (אפשרות הניתנת למימוש עד ה-31.7.2020). כמו כן, בחברה מבטיחים את המחיר הטוב ביותר, כך שהאורחים יכולים לשנות את המחיר או ההטבה עד 48 שעות לפני ההפלגה, כאשר את ההפרש במחיר יקבלו באמצעות קרדיט למימוש באנייה או בהחזר בתשלום הסופי.

עוד מצהירים בחברה כי אורחים שהיו אמורים להפליג בין התאריך 14.3.2020 עד התאריך 10.4.2020, יהיו זכאים לזיכוי להפלגה עתידית בסך 125% מעלות ההפלגה שבוטלה או להחזר כספי של 100%, התקף להפלגות עד התאריך 31.12.2021 או לטובת הפלגות עד ה-30.04.2022 ברויאל ועד 4.05.2022 בסלבריטי. בנוסף, תינתן אפשרות להחלפת השייט להפלגה דומה בשנת 2021 עבור האורחים. כמו כן, מציינים בחברה כי כל הרכישות של שירותים, שבוצעו מראש, כמו חבילות גלישה באינטרנט, חבילות שתייה, חבילות מסעדות, או שדרוגים במסגרת תכנית RoyalUp, יוחזרו אוטומטית.

הנהלת החברה שמה כעת בראש סדר העדיפויות שלה את הבטיחות והבhטחון הבריאותי של אורחיה וצוות העובדים ותמשיך לסייע ולהעניק פתרונות. כמו כן, החברה נמצאת בקשר עם צוותי האוניות ומסייעת בכל הנושאים הרלוונטיים.

אורי שנבל, מנכ׳׳ל סנורמה: ״אנו נרגשים מאוד לחדש את פעילותנו בקיץ הקרוב. התיירות בכלל והקרוזים בפרט מספקים לנוסעים אוויר לנשימה ואפשרות לברוח קצת מהשגרה. כעת, יותר מתמיד אורחינו רוצים להתנתק מהבידוד שפקד את כולנו ולצאת להפלגה לים הפתוח. אנו מבינים את החששות של האנשים לחזור לאוניות ולכן עושים את כל המאמצים במטרה לספק את חוויית השייט המלאה ביותר, לצד שמירה מלאה על הנהלים על מנת להבטיח את הבריאות של אורחינו.״

צפו בוידאו 360 על סיפון אוניית רויאל קריביאן – Oasis of the Seas

קהל יעד:
זוגות, משפחות
 
סוג טיול:
בטן גב, משפחות, קרוזים
 
משך טיול:
שבועיים
 

אולי יעניין אותך גם

מה עושים בלונדון: המלצה למסלול קצת אחר

ישי שפירא

טיולי משפחות ביאכטות

אסף אופק

חוזרים לים: האם כדאי לצאת לחופשת שייט משפחתית?

ישי שפירא

השאר תגובה